1. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím České pošty je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s pracovníkem České pošty zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
2. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem Police-shop.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem. Za závadu nejsou považovány změny materiálu vzniklé dlouhodobým používáním ani závady vzniklé nesprávnou údržbou a používáním.
3. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese prodávajícího. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla
4. Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1. a 2. tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží.
5. Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad, popř. záruční list.
6. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána. Náklady spojené s dopravou a expediční poplatky jdou k tíži zákazníka ,neboť zboží je možné odebrat osobně na provozovně .
7. Police-shop.cz poskytuje na všechno zboží zaslané zásilkovou službou garanci vrácení peněz bez udání důvodu po dobu 14-ti dnů od zakoupení zboží. Náklady na vrácení zboží jdou k tíži zákazníka (Občanský zákoník č. 89/2012 § 1833 a § 1820 odst. 1 písm. f). Vrácené zboží formou dobírka nepřijímáme .